Follow Us @shaklee.by.fizamahmod

Wednesday, January 31

Kawan Minta “Couple” masa muka tengah jerawat penuh satu muka!!!

12:38 AM 0 Comments


Penat kan kalu ada jerawat Batu terutamanya. Dengan sakit nya, dengan merahnya, dengan parut yang bakal di tingalkan nanti

Fiza sendiri pun memang da masalah kulit sejak dari remaja lagi
Makan la macam-macam jenis ubat, krim atau supplement memang agak payah nak hilang
Fiza dan Jerawat memang tidak dapat dipisahkan dulu



Kisah Fiza, Jerawat dan BF

Fiza dengan Ex-Bf aka Husband kita sekarang berkawan dah agak  lama juga. Berkenalan di tempat kerja sebuah café di Ampang point dulu.

Bila kerja maybe kena jagkitan atau ape, muka naik jerawat penuh satu muka tau. Penuh tu as Jerawat yang kecil dan sederhana besar yang tengah merah tu. Penuh satu muka dari pipi, dahi, dagu dan semualah.

Bayangkanlah, tapi time tu lah BF kita minta couple kan. Katenya walau jerawat . Muka kita sweet. (haha, gelak lah.) So since then, fiza dah cube macam2 rawatan. Da la berkurang sebab dah ade BF kan.hahahak

Sampaila hakak jumpa Shaklee. Set terbaik adalah vivix. Kulit hakak memang da masalah dari dalam.


Set Fiza amik untuk jerawat

Dulu fiza amik yang basic je, Vitamin C dan ESP. Ok juga tapi tak kulitk berapa ketara sangat cume jerawat tak banyak dan tak adalah naik besar dan merah sangat

So I try VIVIX pula, dah result nya sangatlah wow. No more jerawat dan kulit pun mcm lembab je
But now fiza makan Vitamin C, Garlic, Vitamin E dan ESP

Kalu fiza xda salah satu ni, rasa xlengkap kulit dan protection kulit macam hilang. Senang naik sensitive jadinya

So kalu korang ada masalah jerawat batu ke jerawat pasir. Boleh try ni
  1. Garlic Complex :sebagai antibody semulajdi. Buang racun bakteria akibat jerawat
  2. Vitamin C: Sebagai anti oksidan, mencerahkan dan menganjalkan kulit
  3. ESP: Protein untuk sel kulit dapat renew dengan lebih baik (Sel rosak dapat diganti)
  4. Vitamin E : Anti oksidan Kuat untuk kulit, Melembabkan kulit dan parut cepat hilang

Ini antara ringkasan apa yang fiza guna dan suggestkan untuk semua customer fiza yang ada masalah kulit berjerawat


Jangan risa pasal harga sebb Fiza akan bagi harga kawan-kawan je. Nak jadi kawan fiza tak? hihi

KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

Friday, January 19

Vitamin untuk Anak Demam Panas, Batuk & Selsema. Ibu Prihatin mesti tahu !!!

10:26 AM 0 Comments

Musim sekarang kita lihat anak- anak demam panas semakin kerap. Yang kita risau bila ‘terkena’ pada anak- anak yang kecil. Lagila kalau bayi berumur kurang dari 2 tahun. Memang kita sangat risau.

Dan zaman sekarang juga, ramai ibubapa yang mencari ubat alternatif selain dari ubat sintetik (dadah) yang biasa didapati dari klinik atau hospital.

Vitamin Untuk Anak Demam Panas

Walaupun fungsi vitamin lebih dikenali untuk mencegah, pengalaman 3 tahun saya dalam bidang nutrisi telah membuktikan bahawa vitamin juga boleh merawat masalah kesihatan biasa dan kronik.

Tapi perlu diingat, pemilihan vitamin mesti datang dari mereka yang arif tentang perkara nutrisi. Supaya anda jelas tentang fungsi dan cara pengambilan vitamin tersebut.

Berikut ialah pilihan vitamin untuk anak demam panas yang boleh anda cuba :

Vita-Lea Kids

suplimen anak demam panas

 

Kenapa Anak Kita Kena Ambil Vita-Lea Kids ?

Anak- anak kita biasanya susah dan makan sayur dan buah. Padahal sayur dan buah itula sumber vitamin dan zat utama untuk nak dapat tubuh yang sihat.

Ramai yang salah faham tentang vitamin. Vitamin ialah satu keperluan, bukan pilihan. Sebab sel anak-anak kita perlu vitamin untuk melawan serangan, berkembang dan menyembuh.

Bila kurang vitamin, sel anak- anak jadi lemah. Mudah demam panas, selsema dan batuk.

Bila demam pula lambat baik.

Jadi, Vita-Lea Kids ni sebagai pelengkap pada vitamin dan zat yang tak cukup dalam tubuh anak- anak kita.

Boleh Ke Vita-Lea Kids Atasi Demam Panas ?

Vitamin yang cukup anda membantu tubuh untuk kuat dan mengatasi radang yang berlaku.

Sudah tentu berbeza dengan tubuh anak kita yang lemah akibat kekurangan zat.

Kelebihan Vita-Lea Kids:

Vita-Lea Kids ini dicipta diatas kajian sains pemakanan yang telah dijalankan lebih 100 tahun. Dan ia bersandarkan panduan kepakaran para pakar pemakanan dan saintis penyelidik terbaik di dunia. Ia mengandungi mikronutrien berspektrum luas.

 

  •  Membekalkan 18 Vitamin dan Mineral

Penting untuk pertumbuhan dan perkembangan normal kanak-kanak.

  • Rumusan Tidak Merosakkan Gigi

Dirumus dengan pemanis asli xylitol yang tidak menyebabkan kaviti.

  • Perisa Anggur Yang Enak

Sedap dikunyah, pasti digemari oleh kanak-kanak.

 

Sebotol Vita-Lea Kids mengandungi 60 tablet.

* Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.
[Testimoni Vita-Lea Kids Untuk Selsema]
ubat demam panas kanak- kanak

 

Mealshakes

ubat demam untuk anak

Anak- anak saya memang suka Mealshakes. Mereka ratah macam makan Milo. Kalau ratah Milo ada rasa bimbang sebab orang kata tak bagus kan.

Kalau anda nak tahu, Mealshakes ni sebenarnya multivitamin dalam bentuk serbuk. Kaya juga dengan serat.

Macamana Mealshake Tolong Anak Saya Atasi Demam Panas ?

Dalam Melashakes ada banyak vitamin yang bagus seperti vitamin C, D, B, A dan E. Vitamin- vitamin ni mampu melawan jangkitan penyakit dan merawat tisu yang rosak.

Satu lagi, bila demam anak saya selalu tak selera nak makan. Tapi lepas amal Mealshakes, mereka selera makan walaupun tengah demam.

Demam jadi mudah sembuh.

vitamin untuk kanak- kanak

Mealshake Tolong Mak- Mak Yang Sibuk

Kalau sebelumni kita selalu bagi mereka nuggetdan burger, sekarang kita boleh bagi Mealshake.

Sebab Mealshake ni juga sejenis makanan segara tetapi sihat.

Hidangan Mealshake ada cukup protin, lemak dan karbohidrat yang boleh bagi tenaga yang cukup untuk anak- anak kita bermain. Pendik kata memang kenyang.

Sebab banyak masa sebenarnya anak- anak kita aktif dan tak ada masa nak duduk diam untuk makan makanan yang seimbang.

[ Testimoni Mealshakes Untuk Anak ]
ubat demam panas untuk anak
Sebab itulah mereka nakkan makanan segera yang baik untuk mereka dengan pilihan kandungan rendah lemak dan rendah glisemik macam Meal Shakes.
Selain itu Melashakes memberikan 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan remaja untuk kekal sihat dan kuat. Ia juga ialah sumber pemakanan serat dan protein terbaik malah kaya dengan sumber kalsium

 

Chewable Vita-C Plus

ubat untuk demam panas budak

 

Shaklee memang terkenal dengan Sustained Released Vita-C 500 gram untuk dewasa. Jadi sebab itu Shaklee mengeluarkan vitamin C khas untuk anak- anak kita.

Ibubapa mungkin sudah tahu yang vitamin C memang sangat baik untuk daya ketahanan anak- anak. Bagus untuk demam panas, batuk, astma dan selesema.

Selain dari itu vitamin C juga perlu untuk pembinaan tulang dan kulit yang cantik.

Ia berperisa sitrus yang lazat dan mudah ditelan.

Apa Beza Chewable Vita C Ini Dengan Vitamin C Yang Lain ?

Bezanya sangat besar !

Chewable Vita C ini ada Bioflavanoid dan Rose Hips yang memaksimumkan fungsi vitamin C. Jadi ia vitamin C lebih kuat melawan bakteria, virus dan jangkitan lain yang menyebabkan demam panas, batuk dan selsema.

[ Testimoni Chewable Vita C Untuk Demam ]

vitamin demam panas

NutriFeron

ubat anak demam panas

Ini vitamin wajib saya untuk anak- anak. Saya akan ‘standby’ Nutriferon bila mereka demam panas, batuk dan selesema.

Walaupun dalam bentuk serbuk, mereka suka ambil sebab rasanya yang sedap.

Kenapa NutriFeron Terbaik Untuk Atasi Anak Demam Panas ?

Tubuh anak- anak kita ada inteferon. Sejenis bahan yang dihasilkan oleh tubuh untuk mengaktifkan tindak balas imun pada serangan virus, bakteria dan serangan lain pada tubuh.

Jadi, ada 3 cara NutriFeron melindungi anak- anak anda:

1. NutriFeron akan meningkatkan penghasilan Inteferon oleh tubuh secara semulajadi.

2. Mengaktifkan sistem imunisasi tubuh dengan sangat cepat untuk melawan serangan seperti demam panas.

3.  Membawa sistem imun untuk mencari dan memusnahkan serangan dalam bahagian tubuh.

 

[ Testimoni Nutriferon Untuk Anak Demam ]

vitamin untuk demam panas budak

Thursday, January 18

5 Tips bantu Pilih Sumber Protein dengan Betul

7:10 PM 0 Comments
Pemakanan yang sihat bermula di rumah.

Protein soya adalah minuman yang disukai ramai. Ia membekalkan asid amino, tidak mengandungi kolesterol dan laktosa, sesuai untuk golongan vegetarian dan mudah dihadam.

Apa yang paling penting, ia sesuai untuk seisi keluarga dan semua orang gemarkannya!
Ketahui kelebihan protein soya untuk anda dan yang tersayang.

Khasiat Protein Lengkap Seisi Keluarga

5 Tips untuk bantu anda pilih sumber Protein yang betul

1. Protein Tumbuhan vs Protein Berasaskan Haiwan?
Kedua-dua protein tumbuhan dan berasaskan haiwan mengandungi kandungan protein yang sama.

Walaubagaimanapun, sumber berasaskan haiwan seperti daging merah atau ayam mungkin mengandungi bahan kimia berbahaya dan berpenyakit.

Protein soya lebih mudah

2. Kandungan Kolesterol Tinggi vs Kolesterol Rendah?
Protein berasaskan tumbuh-tumbuhan mengandungi sifar (0) kolesterol.


3. Kandungan Tinggi Lemak vs Rendah Lemak?
Ayam mengandungi lemak tepu dan transfat. Manakala protein berasaskan tumbuhan bebas daripadanya.

Jadi, makanlah kacang, biji-bijian, tauhu dan bijirin penuh yang memberikan anda protein tanpa lemak berlebihan.


4. GMO vs bukan-GMO?
GMO (Organisma yang diubahsuai secara genetik) ialah tumbuhan, haiwan, mikroorganisma atau organisma lain yang genetiknya telah diubahsuai menggunakan pengubahsuaian genetik atau teknik
kejuruteraan. GMO ini telah dikaitkan dengan pelbagai risiko kesihatan.

5. Sumber Semulajadi vs Sumber yang diproses?
Seboleh mungkin dapatkan protein anda dalam keadaan semulajadi.

Makanan yang diproses mungkin kehilangan kandungan nutrien.

Apabila anda tidak mendapat protein yang mencukupi daripada diet anda, anda boleh memilih serbuk protein berkualiti tinggi yang memberikan asid amino dan kalsium untuk menguatkan tulang serta gigi.


Jadi Protein Soya dari Shaklee adalah Pilihan Terbaik Kerana: 

NON-GMO Protein Soya
Tiada Capuran bahan sintetik atau (non Genetically Modified Organism) 

LOW GLISEMIK (GI)
ESP Soya rendah GI hanya 39

Info:
*GI= indeks glisemik/glycemic index
Indeks glisemik (GI) adalah bagi mengukur kesan karbohidrat pada tahap gula darah. Karbohidrat yang terurai dengan cepat semasa pencernaan. Jika glukosa dilepaskan secara cepat ke dalam darah maka ia bermakna karbohidrat yang diambil mempunyai GI tinggi, sedangkan karbohidrat yang terurai lebih lambat, melepaskan glukosa secara berperingkat ke dalam aliran darah, mempunyai GI yang lebih rendah.

GLUTEN FREE

VEGETARIAN





KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?

Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye


Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

CoQ10 : Kebaikan untuk Kesihatan

11:07 AM 0 Comments
Dengan peningkatan tahap tenaga yang lebih baik, kita mempunyai lebih ketajaman mental, berasa lebih bertenaga dan dapat melakukan lebih banyak perkara dalam satu hari.

Serlahkan kehidupan anda dengan Coenzyme Q10, penjana tenaga utama anda!


Coenzyme Q10 adalah komponen yang penting untuk penghasilan tenaga di dalam sel. Ia berada di dalam mitokondria, stesen janakuasa sel. Coenzyme Q10 tinggi dalam sel otak, jantung, dan hati. Ia menukarkan lemak dan gula kepada tenaga yang boleh digunakan sepanjang hari. Ia juga adalah antioksida yang berkesan, melindungi sel daripada dirosakkan oleh radikal bebas.  walau bagaimanapun, tahap Coenzyme Q10 menurun apabila usia kita meningkat dan penggunaan statin untuk menurunkan kolesterol menyebabkan tahap Coenzyme Q10 semakin rendah di dalam tubuh.

Untuk memastikan anda mendapat 100mg Coenzyme Q10, anda perlu mengambil:



Tenaga yang berkekalan
Kandungan CoQ10 yang lebih tinggi menghasilkan lebih banyak tenaga di dalam sel anda serta membekalkan tenaga dengan lebih cekap. Hasilnya, anda boleh menjalani hari anda dengan bertenaga, cergas, dan berkeyakinan! Peningkatan CoQ10 membantu:
• Meningkatkan kekuatan otot.
• Mempercepatkan pemulihan luka


Peredaran Darah yang Sihat
CoQ10 lebih tertumpu pada organ-organ yang menggunakan banyak tenaga seperti jantung. Peredaran darah yang sihat menunjukkan jantung anda kuat dan sihat. Untuk mengekalkannya berdegup dengan sihat, anda memerlukan CoQ10 tambahan yang membantu:

• Menguatkan otot-otot jantung.
• Menyokong fungsi jantung yang sihat.
• Meningkatkan paras tenaga untuk mereka yang mengambil statin.

TAHUKAH ANDA?
Kajian telah menunjukkan bahawa statin, ubat yang merendahkan kolesterol, menghalang penghasilan CoQ10 sebanyak 40%! Suplemen CoQ10 membantu mengekalkan kekuatan jantung anda


Sistem Reproduksi yang Sihat


Selain bertindak sebagai antioksida yang kuat untuk melawan tindakbalas oksidatif, CoQ10 juga
menyokong sistem reproduktif yang sihat dengan meningkatkan tenaga dalam sperma dan ovum.
Pengambilan CoQ10 membantu:
• Meningkatkan jumlah sperma yang sihat.
• Meningkatkan pergerakan sperma.
• Meningkatkan kualiti ovum.


Kulit Yang Berseri


CoQ10 juga terdapat di permukaan luar kulit yang melindungi kulit anda dari sinaran UV yang
berbahaya. Ia juga membekalkan tenaga untuk selsel yang rosak memperbaiki diri mereka sendiri, jadi kulit anda kekal berseri dan kelihatan lebih muda. Pengambilan CoQ10 membantu:
• Menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan.
• Meningkatkan tekstur kulit.

Meningkatkan Fungsi Kognitif

Bertindak sebagai antioksida yang melindungi saraf, CoQ10 membantu mengurangkan pembentukan plak amiloid,9 salah satu punca utama Penyakit Alzheimer, di dalam otak anda. Kekalkan kesihatan sel-sel otak dan tingkatkan memori, tumpuan serta minda anda dengan CoQ10 yang juga membantu:
• Menjana fungsi otak yang sihat.
• Meningkatkan fokus dan fungsi-fungsi sel otak.


KEISTIMEWAAN SHAKLEE
• CoQ-Trol Plus membekalkan sebatian semulajadi dan proprietari dengan 100mg Coenzyme Q10
bersama resveratrol dan tokoferol.
• Untuk penyerapan optimum, ia dilengkapi dengan sistem penghantaran minyak zaitun.



KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza


Kekal Aktif dengan Omega

10:00 AM 0 Comments
Sendi adalah sambungan antara dua tulang yang membolehkan anda memusingkan kepala,
membengkokkan siku, menggerakkan pinggul, berjalan, melompat, dan melakukan perkara lain yang anda ingin lakukan.

Bagaimanapun, apabila usia semakin meningkat, terdapat sedikit kesakitan dan keperitan yang mungkin boleh menjejaskan kehidupan anda dan menyebabkan aktiviti harian tidak selesa.

Berita baik! 
Omega-3 terkenal dengan manfaat kesihatan dan kebaikannya untuk sendi yang sihat seperti


Menangani keradangan
Keradangan adalah penyebab utama sakit sendi. Ia boleh menjejaskan sendi anda menyebabkan ia menjadi merah, bengkak dan sakit.
Omega-3 didapati berkesan untuk menangani keradangan dengan:
💋 Membantu mengurangkan pengeluaran eikosanoid dan cytokine yang menyebabkan degradasi rawan serta mengakibatkan kesakitan pada sendi.
💋 Mengurangkan pengeluaran tandatanda keradangan yang menyebabkan keradangan


Menggalakkan pergerakan dan kelenturan sendi.
Omega-3 bergabung bersama sel yang menghasilkan rawan sendi dan ianya membantu mengawal proses biasa untuk mengekalkan ketebalan tulang rawan pada sendi anda, bagi menghasilkan pergerakan dan kelenturan sendi yang lebih baik.


Bertindak sebagai pelincir sendi
Pelincir sendi dihasilkan secara semulajadi oleh sel pelincir tertentu pada sendi anda. Omega-3
juga:
💋 Umpama seperti pelincir yang dipanggil cecair sinovial yang melindungi dan melincirkan sendi
💋 Membolehkan pergerakan sendi yang selesa.
💋 Membolehkan sendi yang sakit dan berkeriut bergerak dengan bebas.



Membantu mengurangkan kekejangan sendi, bengkak dan sakit
Oleh kerana fungsinya yang hebat dalam mengawal keradangan,
Omega-3 didapati berupaya membantu mengurangkan kesakitan, kekejangan dan bengkak


Jika anda inginkan pergerakan yang selesa dan lancar, pertimbangkan pengambilan asid lemak Omega-3 sebagai sebahagian daripada diet harian anda.



KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

Makan Omega untuk Minda Anda

9:30 AM 0 Comments
Makan Omega-3 memainkan peranan penting untuk memastikan minda anda berfungsi seperti bilik kawalan 24 jam.


Meningkatkan Prestasi Mental
Pengambilan Omega-3 menunjukkan:
💋 Mempunyai kesan positif terhadap pemikiran, memori, dan tumpuan pemerhatian.
💋 Menyokong pembelajaran yang optimum dan kemampuan membaca.
💋 Meningkatkan penghantaran isyarat antara saraf otak untuk fungsi memori yang optimum.


Memperbaiki mood secara positif
Penyelidikan telah menunjukkan bahawa peningkatan pengambilan EPA dan DHA, meningkatkan kepadatan saraf otak yang mengawal mood dan emosi.

Sebagai elemen yang penting untuk minda yang ceria, Omega-3 membantu:
💋 Membangkitkan mood.
💋 Meningkatkan kesejahteraan emosi secara keseluruhan.


Mengekalkan fungsi kognitif yang sihat untuk golongan lanjut usia.
Dengan peningkatan usia, ia menyebabkan penurunan penyerapan nutrien, memberi kesan kepada penggunaan DHA otak dan prestasi mental.


Alami penuaan yang sihat melalui pengambilan Omega-3 secara teratur untuk:
💋 Merendahkan risiko penurunan kognitif.
💋 Menggalakkan dan mengekalkan fungsi otak yang normal, terutamanya kognitif dan memori.
💋 Mengurangkan risiko gejala-gejala yang berkaitan dengan kemerosotan awal kognitif seperti Alzheimer dan dementia.
💋 Menggalakkan saraf otak yang sihat dan penghantaran isyarat optimum.





Menggalakkan perkembangan otak yang sihat pada bayi semasa tempoh kehamilan dan awal kelahiran.

Omega-3, khususnya DHA, merupakan salah satu elemen penting untuk otak.



Oleh itu, pengambilan Omega-3 yang konsisten bermula dari kehamilan adalah sangat penting kerana ia:
💋 Menyokong perkembangan sel otak janin yang sihat, terutamanya pada trimester ketiga.
💋 Menyokong kemahiran menyelesaikan masalah yang lebih baik di kalangan bayi.
💋 Meningkatkan koordinasi tangan-mata2 serta kepintaran kanak-kanak.
💋 Meningkatkan tumpuan pemerhatian di kalangan bayi dan kanak-kanak.
💋 Menyokong perkembangan sistem saraf, persepsi, kognitif, dan saraf motor semasa tempoh pertumbuhan otak.








KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza

Pastikan "ku" berdegup dengan Omega-3

9:00 AM 0 Comments
Jantung, sebagai satu-satunya organ yang membekalkan darah kepada tubuh anda, memerlukan nutrien tambahan untuk memastikannya mampu memenuhi keperluan tubuh. Asid lemak Omega-3 yang diketahui umum mempunyai ciri-ciri anti-radang, memainkan peranan penting dalam melindungi jantung.


Mengekalkan Profil Lipid yang Sihat



💗 Profil lipid adalah merangkumi bacaan jumlah keseluruhan kolesterol, Kolesterol HDL (Kolesterol Baik), Kolesterol LDL (Kolesterol Jahat) dan trigliserida.

💗 Ia digunakan sebagai salah satu penilaian untuk menentukan risiko anda terhadap penyakit jantung. Pengambilan Omega-3 secara teratur telah didapati meningkatkan profil lipid secara positif dengan:

💋 Meningkatkan paras kolesterol HDL (Kolesterol Baik)
💋 Mengurangkan tahap trigliserida (iaitu Lemak dalam darah)
💋 Merendahkan risiko penyakit jantung




Mengawal Tekanan Darah yang sihat

💗 Semakin tinggi tekanan darah anda, semakin tinggi risiko anda untuk mengalami masalah kesihatan terutamanya, penyakit yang berkaitan dengan jantung.
💗  Tekanan darah tinggi memberikan tekanan pada saluran darah anda dan meningkatkan beban kerja pada jantung.
💗 Kajian menunjukkan bahawa Omega-3 boleh membantu mengawal atur tekanan darah ke paras yang lebih sihat.





Memelihara Saluran Darah daripada Tersumbat


💗 2,000 gelen darah sehari dan ia membawa darah yang dipam ke setiap organ dalam tubuh anda.
Omega-3 membantu:
💋 Mengurangkan proses pengumpulan lemak pada dinding arteri, untuk pengaliran darah
yang lancar.
💋 Melegakan keradangan pada lapisan dalaman saluran darah.




Memberikan Anda Ritma Degupan Jantung yang Sihat
💗 Degupan jantung adalah bilangan kekerapan jantung anda berdegup (biasanya setiap minit) manakala ritma jantung adalah corak degupan jantung.
💗 Jantung yang sihat mempunyai ritma jantung yang stabil dan penyelidikan telah menunjukkan bahawa Omega-3 membantu menormalkan ritma jantung yang tidak stabil serta menurunkan risiko kematian mengejut


Menyokong Peredaran Darah yang Sihat

💗 Darah membekalkan oksigen dan nutrien kepada organ, tisu, dan sel anda. Omega-3 membantu:
💋 Mengurangkan risiko pembekuan darah
💋 Meningkatkan aliran darah dengan menormalkan kekerapan pengembangan dan penyempitan
saluran darah.



KENAPA PERLU BELI DENGAN FIZA?
Fiza akan consult setiap pelanggan bergantung pada masalah dan keperluan. Dan fiza akan pastikan pelanggan fiza akan dapat hasilnya selepas setiap pembelian. Fiza akan cuba bantu sehingga setiap masalah selesai.


Ingin dapatkan harga PROMO dari Fiza boleh whatsapp cepat ye

Fiza Mahmod 
SMS/WhatsApp : +60133461846
Personal FB : Puan Fiza
Instagram: @cantiksihatfiza