Follow Us @shaklee.by.fizamahmod

Monday, May 15

HAPPY MOTHERS DAY MAMA FIZA !!!!

Alhamdullillah..

Semalam HARI IBU.. walau pun setiap hari adalah HARI IBU.
So saja mama nak PAU abi hadiah. Dia bukan jenis romantik soo.. dia kate

 " Amikla duit dalam bank tu, U beli ape u nak"
 "So not romantik la abi ni" kate mama.huhu

well, xkisah la dapat GREEN LITE kan. SO dalam HATI ni memang nak sangat satu barang tu dari SHAKLEE. Cer teka pedia???

Haa.. Benda paling MAHAL dan PALING BERKESAN antara semua produk. Insya allah sebab diperakui sendiri oleh RAMAI DOKTOR dan SAINTIS.

Tapi MAHAL tu sebenarnya SANGAT MURAH dibandingkan KESAN KECANTIKAN & KESIHATAN kita kaum WANITA dan MAMA/ UMI, IBU MAK dan semua lah



Fiza panggil ni TONIK AJAIB
Orang kate "Elak lebih baikdari mengubati"

Korang taukan setiap manusia ni ada SEL SEL KANSER , cume bezanya Aktif atau Tak Aktif sahaja
Takkan dah dapat penyakit baru sibuk nak cari ubat kan..

Oh ya , TONIK AJAIB ni makan sehari satu sudu sahaja tau. Tahan 2 bulan utk satu botol tu. jimat kan!!!

OK nak share ape kebaikan nye plak


Keistimewaan Vivix Shaklee

Memperbaiki DNA.
Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.Vivix sesuai diambil oleh mereka yang selesai menjalani rawatan pemulihan kanser, misalnya kimoterapi, bagi mengembalikan sel tubuhnya kepada keadaan asal.

Memperbaiki tenaga sel.
Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.

Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi.
Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.


Kebaikan Vivix Shaklee

  • Menggalakan penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
  • Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
  • Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
  • Mengurangkan insiden penyakit nyanyuk - merawat azhameir
  • Membantu merawat penyakit parkinson
  • Membantu memulihkan penyakit strok - angin ahmar
  • Meningkatkan kesihatan imum badan
  • Menggalakan kesihatan keseluruhan
Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.




Untuk testimoni boleh klik link ni
https://tinyurl.com/l3q9tw7



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Fiza Mahmod
♥ sms/whatsApp:  013 346 1846 ( www.wasap.my/60133461846 )
♥ Fb: https://www.facebook.com/Diary-Mama-Fiza-427301404302173/