Follow Us @shaklee.by.fizamahmod

Monday, March 9

Budak Bobot @Anak Shaklee



Assalamualaikum..

Lamenya dah tak berblog dah penuh sawang dah ni.. baru da mase cikit nak berblog.huhuhu
Anak bujang den ni pun rajin..kalu mama nya dok ngadap lappy dia pun sibuk dok tepok2 samp ditariknya lappy jatuhh kebawah.. mampu tgk je kalu xsempat nk selamatkan dan berdoa jelah moga lappy ku selamat ye.hihi

Anak den dah setahun 2 bulan dah ..alamak kejap je..huhu. anD still FULLY BF..
agak bangga jugak mama ni rase ko.. akan diteruskan sehingga ke 2 tahun.. insya allah..



MIkhail with the cousin Afiq Rayyan

Mikhail with Tok Ma

Mika jadi model daun jap..hehe


Yang pastinya anak den sentiasa LASAK an CERDIK..ikot mama nya lah ni.. ah lah bertambah SEMANGAT.. walau kurang makan tapi still maintain berat boobot dia ni sebab CUKUP ZAT dari mamanya kan.hihi